طالبان افغانستان هرات : Rtbrxcdbvr1asm - افغانستان، کشوری آسیایی با اکثریت مسلمان و دارای نظام جمهوری اسلامی است.

طالبان افغانستان هرات : Rtbrxcdbvr1asm - افغانستان، کشوری آسیایی با اکثریت مسلمان و دارای نظام جمهوری اسلامی است.. مقام ها در ولایت هرات می پذیرند که طالبان به مراکز دو ولسوالی پشتون زرغون و غوریان شاخه انشعابی طالبان تحت فرمان ملا رسول در غرب افغانستان با طالبان تحت فرمان هبت الله می. تا کنون عده زیادی در افغانستان به دلیل درگیری نیروهای طالبان، زنان کارمند را در افغانستان اعدام و یا به بردگی می گیرند. افغانستان میں امریکا کے فضائی حملے میں کار سوار حزب اسلامی کے کمانڈر غلام ربانی اپنے اہل خانہ سمیت جاں بحق ہوگئے۔ سخنگوی طالبان ظهر روز جمعه اعلام کرد که پس از سقوط شهر هرات به‌دست این گروه، محمداسماعیل خان، رهبر جهادی و فرمانده خیزش مردمی. افغانستان یکی از کشورهای اسلامی است.

افغانستان یکی از کشورهای اسلامی است. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. تصاویری از ورود نیروهای طالبان به شهر هرات افغانستان / فیلم. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه میلیون مهاجر دیگر در آن. تصاویری از حضور طالبان در هرات.

Kxttxbjki6tq3m
Kxttxbjki6tq3m from www.darelhilal.com
مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. هرات بزرگ‌ترین جامعه یهودی افغانستان را دارا بوده است و یهودیان محلی به شكل فرهنگی با یهودیان ایران در ارتباط برخی از آثار تاریخی این شهر به دستور مقامات طالبان ویران شد. ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان. تصاویری از حضور طالبان در هرات. ويوم الجمعة الماضي أعلنت حركة طالبان أن إسماعيل خان وعدد من كبار المسؤولين المدنيين والعسكريين في ولاية هرات شمال غربي أفغانستان استسلموا لها عقب سقوط مركز الولاية. شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب افغانستان به دست طالبان افتاد. Damn #joebiden dirty policies #افغانستان_تتحرر #افغانستان #طالبان #afghanistanunderattack #هرات pic.twitter.com/bifc4h5v3y. کابل پایتخت افغانستان و قندهار، هرات، مزار شریف و جلال‌آباد بزرگترین شهرهای این کشور است.

سخنگوی طالبان ظهر روز جمعه اعلام کرد که پس از سقوط شهر هرات به‌دست این گروه، محمداسماعیل خان، رهبر جهادی و فرمانده خیزش مردمی.

ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان. افغانستان یکی از کشورهای اسلامی است. مقام ها در ولایت هرات می پذیرند که طالبان به مراکز دو ولسوالی پشتون زرغون و غوریان شاخه انشعابی طالبان تحت فرمان ملا رسول در غرب افغانستان با طالبان تحت فرمان هبت الله می. سخنگوی طالبان ظهر روز جمعه اعلام کرد که پس از سقوط شهر هرات به‌دست این گروه، محمداسماعیل خان، رهبر جهادی و فرمانده خیزش مردمی. Find and follow posts tagged افغانستان on tumblr. ويوم الجمعة الماضي أعلنت حركة طالبان أن إسماعيل خان وعدد من كبار المسؤولين المدنيين والعسكريين في ولاية هرات شمال غربي أفغانستان استسلموا لها عقب سقوط مركز الولاية. افغانستان طی 24 ساعت گذشته شاهد فرار اشرف غنی از این کشور و تسلط طالبان بر ارگ بوده است و برخی کشورهای اعلام کردند که سفارت خود را در این کشور تعطیل می‌کنند. تلاش ارتش افغانستان برای بیرون راندن طالبان از ولایت هرات. طالبان مقر لشگر و فرودگاه قندوز را هم تسخیر کرد؛ آمریکا: ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه میلیون مهاجر دیگر در آن. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را فرهاد غظیمی، والی بلخ می‌گوید که طالبان بامداد روز شنبه از طرف شمال و غرب. Damn #joebiden dirty policies #افغانستان_تتحرر #افغانستان #طالبان #afghanistanunderattack #هرات pic.twitter.com/bifc4h5v3y. سخنگوی گروه طالبان در افغانستان گفت، امنیت همه مکان‌ های دیپلماتیک از جمله کنسولگری ایران در هرات برقرار است.

کابل پایتخت افغانستان و قندهار، هرات، مزار شریف و جلال‌آباد بزرگترین شهرهای این کشور است. شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب افغانستان به دست طالبان افتاد. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. تشدید جنگ در افغانستان و پیش روی طالبان. افغانستان میں امریکا کے فضائی حملے میں کار سوار حزب اسلامی کے کمانڈر غلام ربانی اپنے اہل خانہ سمیت جاں بحق ہوگئے۔

البنتاغون طالبان لا تسيطر على أي مدينة رئيسية في أفغانستان مجلة المجلة
البنتاغون طالبان لا تسيطر على أي مدينة رئيسية في أفغانستان مجلة المجلة from arb.majalla.com
سخنگوی گروه طالبان در افغانستان گفت، امنیت همه مکان‌ های دیپلماتیک از جمله کنسولگری ایران در هرات برقرار است. سخنگوی طالبان ظهر روز جمعه اعلام کرد که پس از سقوط شهر هرات به‌دست این گروه، محمداسماعیل خان، رهبر جهادی و فرمانده خیزش مردمی. بدست گرفتن قدرت با سقوط شهرهای بزرگ افغانستان؛ قندهار و لشکرگاه پس از هرات به دست طالبان افتاد. افغانستان میں امریکا کے فضائی حملے میں کار سوار حزب اسلامی کے کمانڈر غلام ربانی اپنے اہل خانہ سمیت جاں بحق ہوگئے۔ تصرف قندهار و هرات، دومین و سومین شهرهای بزرگ این کشور، توسط طالبان در روزهای گذشته و سقوط امروز مزار شریف، چهارمین شهر بزرگ افغانستان، همزمان با سقوط چند شهر مهم در. مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. شهر هرات به دست طالبان سقوط کرد! افغانستان طی 24 ساعت گذشته شاهد فرار اشرف غنی از این کشور و تسلط طالبان بر ارگ بوده است و برخی کشورهای اعلام کردند که سفارت خود را در این کشور تعطیل می‌کنند.

ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان.

تلاش ارتش افغانستان برای بیرون راندن طالبان از ولایت هرات. پیامد‌های مخرب موج سوم پناهجویان افغانستان برای ایران. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. این کشور تاریخ مشترکی با برخی از کشورهای همسایه‌اش آغاز پادشاهی احمد شاه ابدالی در سال میلادی، آغاز تاریخ مستقل افغانستان است. افغانستان یکی از کشورهای اسلامی است. تصاویری از حضور طالبان در هرات. شهر هرات به دست طالبان سقوط کرد! پیش روی طالبان در افغانستان و تعطیلات کرونایی از مهمترین موضوعات روزنامه های امروز ایران هستند. طالبان وارد شهر مزارشریف شدند. نیروهای طالبان در صدد تصرف استان های افغانستان هستند. مقام ها در ولایت هرات می پذیرند که طالبان به مراکز دو ولسوالی پشتون زرغون و غوریان شاخه انشعابی طالبان تحت فرمان ملا رسول در غرب افغانستان با طالبان تحت فرمان هبت الله می. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه میلیون مهاجر دیگر در آن. سخنگوی طالبان ظهر روز جمعه اعلام کرد که پس از سقوط شهر هرات به‌دست این گروه، محمداسماعیل خان، رهبر جهادی و فرمانده خیزش مردمی.

چین، تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان، ایران و پاکستان در همسایگی این کشور قرار دارد. پیش روی طالبان در افغانستان و تعطیلات کرونایی از مهمترین موضوعات روزنامه های امروز ایران هستند. بدست گرفتن قدرت با سقوط شهرهای بزرگ افغانستان؛ قندهار و لشکرگاه پس از هرات به دست طالبان افتاد. رکوردشکنی آمار تدفین یک روزه در سقوط شهرهای بزرگ افغانستان از قندهار تا هرات و غزنی/فقط سه‌شهر به دست دولت. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای.

1
1 from
مقام ها در ولایت هرات می پذیرند که طالبان به مراکز دو ولسوالی پشتون زرغون و غوریان شاخه انشعابی طالبان تحت فرمان ملا رسول در غرب افغانستان با طالبان تحت فرمان هبت الله می. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. حمایت طالبان ایران از طالبان افغانستان. شهر هرات به دست طالبان سقوط کرد! تصرف قندهار و هرات، دومین و سومین شهرهای بزرگ این کشور، توسط طالبان در روزهای گذشته و سقوط امروز مزار شریف، چهارمین شهر بزرگ افغانستان، همزمان با سقوط چند شهر مهم در. گروه طالبان گفته است که پس از تصرف هرات از سوی این گروه محمد اسماعیل خان، عبدالرحمن رحمان، معاون وزارت داخله افغانستان، نبی احمدزی، فرمانده قول اردو/سپاه ظفر. Find and follow posts tagged افغانستان on tumblr.

دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد.

مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان. تصرف قندهار و هرات، دومین و سومین شهرهای بزرگ این کشور، توسط طالبان در روزهای گذشته و سقوط امروز مزار شریف، چهارمین شهر بزرگ افغانستان، همزمان با سقوط چند شهر مهم در. ادامه حملات طالبان در شمال و شرق افغانستان؛ «پَکتیا» و «پَکتیکا» در آستانه سقوط. افغانستان طی 24 ساعت گذشته شاهد فرار اشرف غنی از این کشور و تسلط طالبان بر ارگ بوده است و برخی کشورهای اعلام کردند که سفارت خود را در این کشور تعطیل می‌کنند. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را فرهاد غظیمی، والی بلخ می‌گوید که طالبان بامداد روز شنبه از طرف شمال و غرب. سخنگوی طالبان ظهر روز جمعه اعلام کرد که پس از سقوط شهر هرات به‌دست این گروه، محمداسماعیل خان، رهبر جهادی و فرمانده خیزش مردمی. تا کنون عده زیادی در افغانستان به دلیل درگیری نیروهای طالبان، زنان کارمند را در افغانستان اعدام و یا به بردگی می گیرند. شهر هرات به دست طالبان سقوط کرد! تلاش ارتش افغانستان برای بیرون راندن طالبان از ولایت هرات. Find and follow posts tagged افغانستان on tumblr. منابع آگاه به ایندیپندنت فارسی گفتند که عطا محمد نور، از رهبران حزب جمعیت اسلامی، از افغانستان خارج شده طالبان اسماعیل خان را در هرات اسیر کرد.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook